Giornale radio


Raiplay

IN/CJANT. TOCS DI NADÂL

IN ONDE LA SABIDE DES 14.05
IN ONDA IL SABATO DALLE 14.05


In/Cjant. Tocs di Nadâl

 

Cuatri pontadis, dai 13 di Dicembar ai 3 di Zenâr dal 2026, par vivi lis fiestis di Nadâl in Friûl Vignesie Julie daûr des tradizions di un timp e des usancis di vuê.

 

Quattro puntate, dal 13 dicembre al 3 gennaio 2026, per vivere le feste di Natale in Friuli Venezia Giulia secondo le tradizioni di un tempo e le usanze di oggi.




 

Sabide ai 20 di Dicembar

 

Il Nadâl si svicine ae svelte e alore o vin decidût di fâsilu contâ di un che di simpri al è usât a contâ storiis par lavôr: Elvio Scruzzi dal Teatro Incerto. O fasarìn alore un viaç indaûr là che si fasarìn contâ di Elvio ce che al è stât par lui il Nadâl di une volte e o tornarìn al dì di vuê par scuvierzi in ce maniere che il Teatro Incerto al à decidût di contâ chest periodi dentri dal lôr gnûf spetacul Nadâl: stupor mundi.

 

 

Sabato 20 dicembre

 

Natale si avvicina in fretta e dunque abbiamo deciso di farcelo raccontare da uno che per lavoro è abituato da sempre a raccontare storie: Elvio Scruzzi del Teatro Incerto. Faremo allora un viaggio indietro nel tempo per farci raccontare cos’è stato per Elvio il Natale di una volta e torneremo al giorno d’oggi per scoprire in che modo il Teatro Incerto ha deciso di raccontare questo periodo all’interno del loro nuovo spettacolo Nadâl: Stupor Mundi.

 

  • Un program di e cun
    Un programma di e con

    MARCO FORNASIN