Giornale radio



Raiplay
- Video00:07:35
- Video00:07:15
- Video00:07:19
- Video00:07:19
- Video00:07:25
S1 E5 Tip il surisin - I fruts sono miôr des frutis?
RAI FVG LA TV PAR FURLAN
- Pubblicato il07-12-2022
- Video00:07:21
- Video00:07:22
- Video00:07:16
- Video00:07:26
- Video00:07:21
- Video00:07:35
- Video00:07:27
MARIMONT
In onde la sabide plui o mancul aes 14.05 daspòmisdì
In onda il sabato alle 14.05 ca
Sabide ai 13 di Setembar
La pontade di vuê e sarà plene di zûcs e di creativitât. O tacarìn di San Martin di Codroip, dentri dal museu des carocis e dai zuiatui, là che e sarà la seconde edizion di SOLOGIOCHI!, une manifestazion inmaneade dal museu adun cul comun di Codroip e là che, jenfri une vore di ativitâts, i fruts a podaran cognossi i zûcs, tacant di chei di une volte fin a chei dal dì di vuê.
Te seconde part o larìn invezit a cognossi Sabato scrivo teen, un laboratori di scriture proponût de associazion Mateârium, là che i fantats e lis fantatis dai 10 ai 14 agns a podaran esprimi la lôr creativitât cuntune serie di incuintris vie par dut il mês di Otubar.
Sabato 13 settembre
La puntata di oggi sarà all’insegna dei giochi e della creatività. Partiremo da San Martino di Codroipo dove, all’interno del museo delle carrozze e del giocattolo, avrà luogo la seconda edizione di SOLOGIOCHI!, una manifestazione organizzata dal museo insieme al comune di Codroipo e in cui, grazie alle molte attività, i bambini potranno conoscere il mondo dei giochi, da quelli di una volta fino a quelli di oggi.
Nella seconda parte andremo invece a conoscere Sabato scrivo teen, un laboratorio di scrittura proposto dall’associazione Mateârium in cui ragazzi e ragazze dai 10 ai 14 anni potranno esprimere la loro creatività in una serie di 4 incontri previsti nei sabati di ottobre.
https://www.raiplaysound.it/programmi/sportiami
Il sport in radio, contât di cui che lu cognòs e di cui che lu pratiche. Il stât di salût dal moviment, la dimension amatoriâl e chê agonistiche, la preparazion mentâl, i metodis e lis dinamichis di alenament, la popolaritât des dissiplinis e la impuartance des societâts tal creâ comunitât e inclusion: a son chestis lis tematichis di Sportiami, il program che la Rai regjonâl e dediche ai sportîfs dal Friûl.
Il program al è insiorât di une gnove rubriche, dedicade a ducj i zovins che dal sport a àn fat une passion o une profession.
Lo sport alla radio, raccontato da chi lo gestisce e di chi lo pratica. Lo stato di salute del movimento, la dimensione amatoriale e quella agonistica, la preparazione mentale, i metodi e le dinamiche di allenamento, la popolarità delle discipline e l’importanza delle società nel creare comunità e inclusione: sono queste le tematiche di Sportiami, il programma che la Rai regionale dedica agli sportivi del Friuli.
Il programma è arricchito da una nuova rubrica, dedicata a tutti i giovani che dello sport ne hanno fatto una passione o una professione.
-
UN PROGRAMMA DI
GIACOMO PLOZNER
-
A CURA DI
MARCO FORNASIN E GIACOMO PLOZNER
-
CONTATTI
Tel: +39 0407784277
programmirai.fvg@rai.it